Sıkça Sorulan Sorular

Alışveriş Prosedürü:

Elektronik alışveriş yapma adımları :

1. www.bauhaus.com.tr ve Bauhaus mobil uygulamamızdan üye olarak veya üye olmadan alışveriş yapabilirsiniz.

2. Almak istediğiniz ürünü ve miktarını belirledikten sonra "Sepete Ekle" butonuna tıklayarak alışveriş sepetinize atabilirsiniz.Alışveriş sepetinin amacı, müşterinin ürünü seçer seçmez satın alma zorunluluğunu ortadan kaldırarak kolaylık sağlamaktır.

3. Alışveriş sepetinizde ürünle ilgili fiyat ve diğer bilgileri görebilir, ayrıca, ürünlerin miktarlarını değiştirebilir, sepetinizden çıkarabilirsiniz. Ürün fiyatları ve tutar bilgilerine KDV dahildir.

4. Sepetinizdeki ürünlerin ödemesini farklı şekilde yapabilirsiniz. Kredi kartı ile ödeme , kredi kartı ile taksitli ödeme, Garantipay ile ödeme, havale ile ödeme. Ödeme şeklini seçtikten sonra detay ekranı gelmektedir. Kredi kartı ödemelerinizi 3D Secure yöntemi ile bankanızdan size gönderilen şifre aracılığıyla güvenli bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

5. Eğer ödemeyi kredi kartı ile yapacaksanız; siparişi onayladığınız anda, bilgiler internet üzerinden özel bir geçiş yoluyla ödemeyi yapan veya ödemeyi teslim alan bankaların bu işlemi onayladıkları veya reddettikleri network işleme mekanizmasına (SSL) ulaşır. Kredi kartı bilgileriniz geçerli ise siparişiniz kabul edilir. Aldığınız ürünlerin ücreti banka yoluyla bize ulaşır. Sipariş olumlu bir şekilde tamamlandığı takdirde, müşteriye siparişiyle ilgili bilgilerin yer aldığı bir e-posta gönderilir.

6. Eğer ödemeyi havale ile yapacaksanız; IBAN : TR51 0006 2000 3830 0006 2948 37 BAUHAUS Garanti Bankası hesabına ödemenizi gerçekleştirmeniz gerekmektedir.Siparişinizin onaylanması için Eft/havale yaparken işlem açıklamasında mutlaka sipariş numarasını belirtiniz.

7. Bu işlemler sonunda, sistem size otomatik olarak bir sipariş numarası verecektir. Sipariş numaranızı, daha sonra ödeme ve sipariş takip işlemlerinin gerçekleştirilmesi için mutlaka kaydediniz.

Sipariş Takibi:

Siparişiniz bizim için önemlidir!

Sipariş transferi paralel olarak kullanılan alternatif yöntemlerle gerçekleştirilmektedir.

Siparişlerinizin durumunu istediğiniz zaman anasayfada yer alan “Sipariş Takibi” linkine tıklayıp sipariş numaranız ve e-posta adresinizi girerek yapabilirsiniz.

Üye olup olmadığınıza bakılmaksızın, alışverişiniz ile ilgili tüm soru ve sorunlarınızda, müşteri hizmetlerimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır.

Sipariş formumuz aracılığı ile tarafımıza iletmiş olduğunuz sipariş bilgileri, kredi kartı bilgileriniz hariç olmak üzere veri tabanımıza kaydedilmektedir ve ek olarak hem işyerimize hem hizmet sunucumuza e-posta yolu ile aktarılmaktadır.

Veri tabanı veya e-posta sistemlerinde meydana gelebilecek olası herhangi bir soruna karşı veritabanımız ve e-posta kutularımız hem tarafımızca hem de hizmet sunucumuz tarafından periyodik olarak kontrol edilmektedir.

Sipariş sistemimizdeki herhangi bir sorun nedeniyle siparişiniz tarafımıza iletilemiyorsa, sipariş sırasında durumdan haberdar edilmektesiniz.

Teslimat Takibi:

Kargo firmasının gönderi alanında olması kaydıyla siparişleriniz tüm Türkiye'ye ulaştırılmaktadır. Kargo firmaları Adalara ve ilçe merkezlerine uzak olan bazı yerleşim yerlerine teslimat yapmamaktadır. Detaylı bilgi için 0 850 800 55 55 numaralı Bauhaus Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz. Siparişiniz kargo firmasına teslim edildikten sonra, kargo firmasının teslimat tarihi, teslimat bölgenize göre farklılık gösterebilmektedir.

Belirtilen adreste herhangi bir hata durumunda teslimatı gerçekleşemeyen sipariş ile ilgili olarak siparişi veren müşteri ile bağlantı kurulmaktadır.

Müşterimiz tarafından belirtilen e-posta adresinin geçerliliği siparişin aktarılmasını takiben müşterimize gönderilen otomatik e-posta ile teyit edilmektedir.

Teslimatın gerçekleşmesi konusunda müşterimize olduğu kadar kredi kartı sistemini kullandığımız bankaya karşı da sorumluluğumuz söz konusudur.

*30 Desi altındaki ürünler Yurtiçi Kargo, KolayGelsin veya Kargoist ile, 30 Desi üzerindeki ürünler ise Horoz Lojistik veya Arvato taşımacılık ile teslim edilmektedir.

*Mobilyalar ve bahçe mobilyaları demontedir.

* Ürün görsellerinde kullanılan aksesuarlar fiyatlara dahil değildir.

Sipariş İptali

Kargoya verilmiş siparişler iptal edilemez. Kargoya verilmiş sipariş için iade işlemi yapmanız gerekmektedir.

Kargoya verilmemiş siparişinizi iptal etmek için;

  • Üye olarak sipariş verdiyseniz, "Hesabım" sayfasındaki " Güncel Siparişleriniz" bağlantısından tüm siparişlerinizi listeleyip, iptal etmek istediğiniz sipariş satırındaki "İptal Et" bağlantısına tıklayınız.
  • Ziyaretçi olarak sipariş verdiyseniz; sipariş numaranız ile birlikte online@bauhaus.com.tr adresine mail atabilir, ya da 0 850 800 55 55 numaralı Bauhaus Müşteri Hizmetleri'ni arayarak talebinizi iletebilirsiniz.
  • Sipariş İadesi

    Bir şekilde bir üründen ihtiyacınızdan fazlasını ya da yanlış ürünü satın aldıysanız, o ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde iade alıyoruz. Online alışveriş sitemizden veya mobil uygulamamızdan yapılan alışverişlere ait ürünlerin iadesi sürecinin başlayabilmesi için “www.bauhaus.com.tr/iade” adresinden veya sitemize üye iseniz “iade/değişim işlemleri” menüsünden istenen bilgileri eksiksiz olarak doldurup talebinizi tarafımıza iletmeniz ve işbu talebinize cevap verilmesini beklemeniz gerekmektedir. Başvurunuz bize ulaştıktan sonra ürün iade/değişim talebinizin Bauhaus ürün iade/değişim koşullarına uygunluğu değerlendirilir.

    1. www.bauhaus.com.tr ve Bauhaus mobil uygulamasında yer alan "Hesabım" bölümünden Siparişlerim'e gidin.

    2. “Sipariş Detayı” butonuna basın ve siparişinizin detaylarını görüntüleyin.

    3. Üye değilseniz; “Kolay İade” butonuna basarak sipariş numaranız ve e-posta adresinizi ile sipariş sayfanızı görüntüleyebilirsiniz.

    4. İade edilecek ürünü ve iade nedenini seçin. Aynı üründen birden fazla satın aldıysanız iade edilecek ürün adedini de seçmeniz gerekmektedir.

    5. Ürünün Bauhaus ürün iade/değişim koşullarına uygunluğunun daha hızlı tespiti için iade talebinize ürünün ve ambalajının görselini mutlaka eklemeniz gerekmektedir.

    6. Talebinize ön onay verilmesi ile birlikte başvurunuzda seçmiş olduğunuz ürünleri, orijinal Bauhaus online sevk irsaliyesi ve faturası ile siparişinizi teslim aldığınız anlaşmalı olduğumuz kargo firmasına size bildirilen gönderi kodunu belirterek teslim edebilirsiniz. Kargo ücreti tarafımızdan karşılanacaktır. Farklı bir kargo şirketi ile gönderilen ürünlerin kargo ücreti müşteri tarafından karşılanır.

    7. Paketinizi iade kargo koduyla birlikte 7 gün içinde kargoya teslim ediniz. 7 günü geçirdiğiniz durumda yeniden iade kargo kodu almalısınız.

  • Demonte (montajı yapılmamış) ürünlerde kurulum yapıldıktan sonra iade kabul edilmemektedir.
  • Sitenizden aldığım ürünlerin değişimi ve iadesini mağazalarınızdan yapabilir miyim?

  • Ön onayı alınmış iade veya değişimlerinizi size en yakın Bauhaus şubesine orijinal Bauhaus online sevk irsaliyesi ve faturası ile birlikte götürerek gerçekleştirebilirsiniz.
  • Mağazamızdan iade etmek istediğiniz ürünlerin kullanılmamış ve ambalajının bozulmamış olması ve size ulaştığı şekilde tüm aksesuarları ile birlikte teslim edilmesi gerekmektedir. Kullanılmış, ambalajı açılmış ürünlerin mağazalarımızda iade veya değişimi mümkün değildir.
  • İade/değişim talebinizin Bauhaus ürün iade/değişim koşullarına uygun olmaması durumunda ilgili ürün adresinize kargo aracılığı ile gönderilecektir.
  • Ürün arızalı / hasarlı / eksik / farklı ise nasıl iade edebilirim?

  • Kolay iade başvurunuz Bauhaus ürün iade/değişim koşullarına uygunluğu doğrultusunda incelendikten sonra tarafınıza geri dönüş yapılacaktır.
  • Kargo paketinde veya üründe fark edilir şekilde hasar, darbe, kırık olması durumunda, kargo görevlisine hasar tespit tutanağı düzenletmeniz gerekir. Kargo görevlileri zabıt tutmakla yükümlüdür. Kargo görevlisinin belge, zabıt veya tutanak düzenlemediği durumlarda ürünü teslim almadan görevliye iade edebilir veya kargo şubesinde kontrolunu sağlayarak teslim alabilirsiniz. Hasar tespit belgesini düzenletmezseniz üründeki sorunun mağaza veya kargo kaynaklı olduğunu ispatlamanız mümkün değildir. Bu nedenle mutlaka tutanak tutturmalısınız.
  • Kargo şirketi ile depomuza ulaştırılan ürünlerin Bauhaus ürün iade/değişim koşullarına uygunluğu değerlendirilir. Netice e-posta ile tarafınıza bildirilir. Uygunluk verilen ürünlere ait ödemeler ürünler depomuza ulaştırıldıktan itibaren 14 gün içinde, size ilk ödemeyi yaptığınız yöntem ile gerçekleştirilir. Kredi kartınıza iade işleminin yansıması, bankanızın prosedürlerine bağlı olarak değişebilmektedir. İade/değişim talebinizin Bauhaus ürün iade/değişim koşullarına uygun olmaması durumunda ilgili ürün adresinize kargo aracılığı ile gönderilecektir.
  • İadede kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

  • Ürünlerinizi anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları ile Kolay İade kodunuzla ücretsiz iade edebilirsiniz.
  • İade kodu alınmadan kargo ile gönderilen siparişler için kargo ücreti müşterilerimiz tarafından ödenmektedir. Anlaşmalı kargo firması dışında farklı kargo ile gönderim yapıldığı durumlarda paketler firmamız tarafından teslim alınmamaktadır ve tüm masraflar göndericiye ait olacaktır.
  • İade kargo kodumu kaybettim, ne yapabilirim?

    14 Gün iade süreci geçmeden oluşturduğunuz iade talebinize gönderilen iade kodunu kayıp etmeniz durumunda Bauhaus Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçerek yeni kod talep edebilirsiniz.

    İade ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?

    İade Süreç adımları aşağıdaki gibidir;

  • Başvurunuz Bauhaus ürün iade/değişim koşullarına uygunluğu doğrultusunda incelendikten sonra tarafınıza geri dönüş yapılacaktır.
  • Seçtiğiniz ürünün bulunduğu siparişte bir kampanyadan yararlandıysanız, veya ürünün yanında hediyesi var ise, ürün ile birlikte hediyesini de geri göndermeniz gerekmektedir.
  • Sağlık ve hijyen açısından ve ilgili mevzuat gereği, örn. ev tekstili ürünleri, klozet takımları, klozet kapakları, klozet fırçaları, iş güvenliği kıyafetleri gibi ürünlerin koşulsuz iadesi kabul edilememektedir. Bu gibi ürünlerin iadesi ancak ürünlerin ambalajının açılmamış ve ürünün denenmemiş olması koşuluna bağlıdır.
  • Ön onayı alınmış, tüzel kişiliğe sahip olan ve şirket adına düzenlenmiş fatura işlemlerinden doğan iade/değişim taleplerinde Bauhaus adına iade faturası düzenlenmesi ile birlikte işlem tamamlanabilmektedir. Tüzel kişilik e-vergi mükellefi ise, düzenlenmiş olan iade faturasının numarasını Bauhaus’a ilgili iade dönemi içinde iletmesi ile tamamlanabilmektedir. Aynı işlem iade/değişim ürünlerinin bir Bauhaus şubesine teslimatı esnasında da geçerlidir.
  • Kargo şirketi ile depomuza ulaştırılan ürünlerin Bauhaus ürün iade/değişim koşullarına uygunluğu değerlendirilir. Netice e-posta ile tarafınıza bildirilir. Uygunluk verilen ürünlere ait ödemeler ürünler depomuza ulaştırıldıktan itibaren 14 gün içinde, size ilk ödemeyi yaptığınız yöntem ile gerçekleştirilir. Kredi kartınıza iade işleminin yansıması, bankanızın prosedürlerine bağlı olarak değişebilmektedir.
  • Verdiğim bilgiler reklam ve duyuru amaçlı kullanılacak mı?

    Hayır, verdiğiniz bilgiler reklam ve duyuru amaçlı olarak kullanılmaz ve 3. şahıslar ile kesinlikle paylaşılmaz. Üye olurken “ Bana özel indirim ve ayrıcalıklardan haberdar olmak istiyorum ." kutucuğunu onaylamışsanız, sadece bu durumda elektronik bültenlerimiz e-posta adresinize gönderilecektir. Bunların haricinde siparişleriniz ile ilgili bilgi ve onay e-postai ihtiyaç halinde tarafınıza gönderilecektir.

    Üyelik işlemlerinde sorulan soruların amacı nedir?

    Üyelerimize sormuş olduğumuz sorular sizlerin ihtiyaçlarını daha iyi anlamak ve daha iyi hizmet vermek için bize bir anahtar oluşturmaktadır. Bir sonraki alışverişinizin daha hızlı ve kolay olması için iletişim bilgilerinizi girmeniz yeterli olacaktır.

    Üyelik için bir ücret alıyor musunuz?

    Hayır, üyelik için herhangi bir ücret alınmamaktadır.

    Alışveriş yapmak için üye olmak zorunda mıyım?

    Hayır, sitemizden alışveriş yapmak için üye olmanız şart değildir. Üye olmadan alışveriş yapabilirsiniz, fakat üyelik avantajlarından faydalanamazsınız. Aşağıdaki üyelik avantajlarını incelemenizi tavsiye ederiz.

    Üyelik avantajları nelerdir?

    Üyeliğin en büyük avantajı, her alışveriş yapmak istediğinizde, bilgilerinizi tekrar girmek zorunda kalmamanızdır.

    BAUHAUS online satış sitesine üye olduğunuz taktirde elde edeceğiniz diğer avantajlar :

    ● Arkadaşlarınıza, yakınlarınıza ve ailenize beğendiğiniz ürünleri tek tıklamayla tavsiye edebilirsiniz. Ürün tavsiyesi için belirttiğiniz mail adresleri kesinlikle reklam veya duyuru amaçlı kullanılmak üzere sitemiz tarafından saklanmaz.

    ● Üyelik bilgilerinizi ve adres bilgilerinizi istediğiniz zaman ve sıklıkta güncelleyebilirsiniz.

    Sanal Pos nedir ?

    Elektronik ticaretin anahtarlarından biri de " Sanal POS" denilen sistemlerdir. Web üzerinden ödeme söz konusu olduğunda sanal POS´lar devreye girer. Klasik alışverişlerde kullandığımız POS (Point of sale- ödeme noktası) cihaz ve sistemlerinin, web siteleri üzerinden alışveriş yapmaya olanak sağlayan şekline sanal POS -VPOS (Virtual point of sale) denmektedir.

    Kısaca buna Internet´e uyarlanmış POS da diyebiliriz. Sanal POS ile alıcı-satıcı ya da satıcı-tedarikçi arasında online bir ödeme sistemi ve altyapısı kurulmuş olur. Sistem basit olarak, firmanın web sitesi üzerinden bilgilerini giren alıcının banka veya kredi kuruluşlarında olan hesabından, satın aldığı ürün veya hizmetin bedeli olan paranın firmanın kendi banka hesabına geçmesine dayanır.

    Bu sistemi uygulamak son derece kolay ve zahmetsizdir. Ürün ve hizmetlerini web üzerinden pazarlamayı düşünen bir firma öncelikle ticari hesabının bulunduğu bir banka ile üye işyeri ve e-ticaret sözleşmelerini imzalaması, devamında da bankaya ait VPOS yazılımını kendi web sitesine kurması yeterlidir.

    Sanal POS işleyiş olarak oldukça güvenlidir. Tüm işlemler bu süreç esnasında, dijital olarak gerçekleştirilir. Güvenlik sistemleri SSL 128 bit´lik şifreleme algoritmasına dayanan dijital imza ve dijital sertifikalı giriş-çıkış işlemlerini çözmek çok zordur. Bu nedenle klasik bir alışverişte yaşayacağınız güvenlik tehlikesi (hele hele günümüzde) kat be kat daha fazladır.

    Sanal POS kullanmanın sağlayacağı faydalar:

    1. Internet yoluyla gerçekleştirilen alışverişlerde en etkili ve güvenli ödeme metodudur.
    2. Perakende (B2C - firmadan müşteriye) satışlarda %35-40 arasında artış sağlar.
    3. İşletmenin pazarlama alanını dar bir bölge ve şehirden kurtarıp, ülke çapında yaygın bir ağa kavuşmasını sağlar, hatta ihracat olanaklarını da ciddi anlamda arttırır.
    4. İmaj, tanıtım ve rekabet gücü anlamında işletmeye büyük artı değer sağlar. Yüzyüze satış sürecinden çok daha kısa sürelerde alışveriş olanağı tanır.
    5. Elektronik ortamda yapılan işlemler kısa sürede tamamlanır, zamandan tasarruf sağlanır. Bu durum müşteri memnuniyetini arttırır, devamlılık sağlar.
    6. Sipariş ve satışlarla ilgili bilgileri veri tabanına aktarır ve saklar.

    Güvenlik:

    Sitemizde kredi kartı işlemi için haberleşmede her aşama güvenlik altına alınmıştır.

    Site-Ziyaretçi Haberleşme Güvenliği:

    Sitemizin sipariş sayfalarında site ile ziyaretçi arasındaki haberleşme 128 bit SSL standartında gerçekleşmektedir. Sözkonusu haberleşme standardı çok sayıda işlem gören sitelerde dahi güvenle kullanılan bir niteliktedir. Kredi kartı bilgilerinin verileceği sayfada bu haberleşme biçiminin bulunup bulunmadığını, sayfaya erişildiğinde adres çubuğunda yazan ifadenin http://.. biçiminde değil, https://.. biçiminde oluşunu ifade etmektedir. Bu nitelikteki sayfalara eriştiğinizde tarayıcının sağ alt köşesinde kilit işareti de yer almaktadır.

    Site-Banka Haberleşme Güvenliği:

    Kredi kartı bilgilerinin siteden bankaya aktarılması ile ilgili güvenlik, bankanın sunduğu maksimum güvenlik ile gerçekleşmektedir. Sözkonusu güvenliğin çok sayıda bileşenin yanında, CVV2/CVC2 kodu da çalıntı kart veya kart bilgileri ile alışverişe karşı önlem olarak sitemizde kullanılmaktadır.

    Site içi Veri Güvenliği:

    Güvenli ortamda yapacağınız işlemlerde siz ve kredi kartını size tahsis esen banka haricinde herhangi kişi , kurum veya kuruluş bilgilerinize ulaşamamaktadır. Kredi kartı işlem sayfası kart bilgilerini doğrudan banka POS sistemine iletmekte ve işlem sonucunu müşteriye bildirmektedir. Kredi kartı bilgileri e-posta veya benzeri yöntemlerle aktarılmamaktadır. Online işlemin bir sonucu olarak aktarılan kredi kart bilgilerine tarafımızdan dahi erişilmesi mümkün değildir.

    Ürün Garantisi:

    BAUHAUS 'da satılan ürünler imalatçı veya ithalatçı firmaların garantisi altındadır ve her markanın kendi garanti koşulları geçerlidir.

    BAUHAUS'larda satışa sunulan tüm elektrikli ve motorlu el aletleri için 5 yıl BAUHAUS garantisi verilmektedir.

    (*Söz konusu garanti kapsamı Garanti Şartlarımız dahilinde geçerlidir. 5 yıl BAUHAUS garanti şartları için buraya tıklayınız ).

    Diğer tüm sorularınız için; Size bir telefon uzaklığındayız. 0850 800 55 55 numaralı Bauhaus Müşteri Hizmetleri hattımız haftanın 7 günü 09:00 - 22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Bauhaus ile ilgili tüm öneri ve talepleriniz için online@bauhaus.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.

    sepete eklenmiştir. Sepete Git

    Bu platformda sizlere daha iyi ve kaliteli hizmet sunulabilmesi için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler hakkında detaylı bilgi almak için Gizlilik ve Çerez Politikası'nı inceleyiniz.

    ×

    Yenilenen mobil uygulamamızda fırsatlar sizi bekliyor.

    Hemen indirin!